۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۶۹۱۶۱۵
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد:

۳۵۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر  شهرکرد توزیع شد

۳۵۰ بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر  شهرکرد توزیع شد
چهارمحال و بختیاری ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکردگفت: ۳۵۰ بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته 3 میلیون ریال بین اقشار آسیب پذیر  شهرکرد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حمید بهرامی فیل آبادی با اشاره به اجرای طرح مهرواره اوج و محله مقاوم در این شهرستان و استقبال خوب مجموعه های مردمی از این طرح ها گفت: مؤسسه فرهنگی هرچگانی های مقیم شهرکردو گروه جهادی ترنم وحی، عهده دار تهیه این ۳۵۰ بسته هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ارزش ریالی هر بسته را سه میلیون ریال دانست و افزود: در هر بسته برنج، گوشت، روغن، رب گوجه، نمک و نبات وجود دارد که با کمک های مردمی و خیری تهیه و در اختیار افراد کمتر برخوردار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این اقلام در شهرک منظریه شهرکرد، روستای ارجنک، روستای پیربلوط، روستای کاکلک و روستاهای هرچگان، تومانک و مرغملک توزیع می‌شود.

حجت الاسلام بهرامی فیل آبادی مشارکت مردم در طرح مواسات مومنانه و مهرواره اوج را خوب ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از مردم شهرستان شهرکرد با وجود مشکلاتی که بعضا خود در کسب و کار دارند و آنطور که باید درآمد داشته باشند به خاطر اوضاع اقتصادی جامعه دارند، اما نسبت به کار خیر و خداپسندانه مشتاق و همراه هستند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: دیگر مجموعه های مردمی از قبیل مراکز قرآنی، هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی، تبلیغی و سایر مجموعه ها هم در ایام دهه اخر صفر با برپایی مواکب متعدد اقدام به توزیع اقلام خوراکی و کمک های مومنانه کردند./د۱۰۱/

ارسال نظرات